به انجمن عشق کره ای خوش آمدید تمامی تاپیک های این انجمن مربوط به کره میباشد لذا از قرار دادن هرگونه مطلب و عکس غیر مرتبط و توهین به سلایق دیگران خودداری نمایید ((استفاده از مطالب این انجمن فقط با ذکر منبع)) با تشکر
تعداد بازدید 1721
نویسنده پیام
prince آفلاین
ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
دلنوشته های من 21(از عشق تو شدم دیونهه)
به کی بگم به کی بگم آتیش چشمات
گرمی تنت می سوزونه منو تو دستات
مستم آره مست توام غرورمو پیشت شکستم
عاشقت نیستم تورو من می پرستم
بگو بگو چه جور تورو بایستی پیدات بکنم
بگو چه جوری بدون تو چشمامو من خواب بکنم
ذره ذره قلبم از سینه سردم به کی بگم تورو می خوام
ذره ذره اشکام از اون دل تنهام من فقط تورو می خوام
به کی بگم تو ماهی رو آسمون خونه
به کی بگم از عشق تو شدم دیوونه •••

امضای prince


♥♥♥

سه شنبه 29 مهر 1393 - 23:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از ایـن مطـلب تشــکر شـده : 2 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: raha / hyunmin /
raha آفلاین

عادی
ارسال‌ها : 29
عضویت: 30 /7 /1393
محل زندگی: شیراز
شناسه یاهو:
تشکرها : 121
تشکر شده : 50
پاسخ : 1 RE از عشق تو شدم دیونههههه
وااااااااااای تصویر: /weblog/file/forum/smiles/8.gif
از این بخشها تو انجمنای دیگه ندیده بودم وای خدا عالیه تصویر: /weblog/file/forum/smiles/10.gif
امضای raha


چهارشنبه 30 مهر 1393 - 20:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 2 کاربر از raha به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: prince / hyunmin /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :