به انجمن عشق کره ای خوش آمدید تمامی تاپیک های این انجمن مربوط به کره میباشد لذا از قرار دادن هرگونه مطلب و عکس غیر مرتبط و توهین به سلایق دیگران خودداری نمایید ((استفاده از مطالب این انجمن فقط با ذکر منبع)) با تشکر
تعداد بازدید 889
نویسنده پیام
hyunmin آفلاین
فعال
ارسال‌ها : 63
عضویت: 1 /6 /1393
تشکرها : 248
تشکر شده : 92
عکسهای کیم ته هی




امضای hyunmin


چهارشنبه 30 مهر 1393 - 12:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از ایـن مطـلب تشــکر شـده : 4 کاربر از hyunmin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: niloo-far / raha / prince / yas /
niloo-far آفلاین

Modir
ارسال‌ها : 143
عضویت: 22 /5 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 100
تشکر شده : 277
پاسخ : 1 RE عکسهای کیم ته هی
خیلی خوشگله دوسش دارم
از وقتی فهمیدم قدش 162ئه به خودم امیدوار شدم
فک کن من از زیباترین بانویه کره بلند ترم واااای
تازه به رین هم خیلی میاد





امضای niloo-far


بـــه انــجـــمـــن عـــشـــق کـــره ای خـــوش آمـــدیـــد



چهارشنبه 30 مهر 1393 - 16:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از niloo-far به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: raha / prince / yas /
raha آفلاین

عادی
ارسال‌ها : 29
عضویت: 30 /7 /1393
محل زندگی: شیراز
شناسه یاهو:
تشکرها : 121
تشکر شده : 50
پاسخ : 2 RE عکسهای کیم ته هی
خیلی دوستش دارم تو خوشگلی لنگه نداره
ولی نمیدونستم قدش کوتاهه تصویر: /weblog/file/forum/smiles/21.gif
امضای raha


چهارشنبه 30 مهر 1393 - 20:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از raha به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / prince / yas /
prince آفلاین

ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
پاسخ : 3 RE عکسهای کیم ته هی
نقل قول از niloo-far
خیلی خوشگله دوسش دارم
از وقتی فهمیدم قدش 162ئه به خودم امیدوار شدم
فک کن من از زیباترین بانویه کره بلند ترم واااای
تازه به رین هم خیلی میاد






هاهاها 1سانت از من کوتاهتره چقد خوب (خباثتو داری)
ولی بهش نمیخوره ها تصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gif
رین چرااا؟
امضای prince


♥♥♥

شنبه 03 آبان 1393 - 17:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / yas / raha /
niloo-far آفلاین

Modir
ارسال‌ها : 143
عضویت: 22 /5 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 100
تشکر شده : 277
پاسخ : 4 RE عکسهای کیم ته هی
نقل قول از prince
نقل قول از niloo-far
خیلی خوشگله دوسش دارم
از وقتی فهمیدم قدش 162ئه به خودم امیدوار شدم
فک کن من از زیباترین بانویه کره بلند ترم واااای
تازه به رین هم خیلی میاد





هاهاها 1سانت از من کوتاهتره چقد خوب (خباثتو داری)
ولی بهش نمیخوره ها
رین چرااا؟

اره نبایدم بخوره اینا بخاطره کفش مدله فیلم و عکسبرداریه وگرنه کوتاهه

بس که خوشگله قده کوتاهش به چشم نمیاد

خیلی وقته اعلام شده باهم قرار میذارن
امضای niloo-far


بـــه انــجـــمـــن عـــشـــق کـــره ای خـــوش آمـــدیـــد



شنبه 03 آبان 1393 - 17:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 4 کاربر از niloo-far به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: prince / hyunmin / yas / raha /
prince آفلاین

ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
پاسخ : 5 RE عکسهای کیم ته هی
چقدر خوشگله این تائه هی خیلی با وقاره :))))))
مرسی از عکسای خوجلت ♥
امضای prince


♥♥♥

شنبه 03 آبان 1393 - 17:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / yas / raha /
prince آفلاین

ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
پاسخ : 6 RE عکسهای کیم ته هی
نقل قول از niloo-far
نقل قول از prince
نقل قول از niloo-far
خیلی خوشگله دوسش دارم
از وقتی فهمیدم قدش 162ئه به خودم امیدوار شدم
فک کن من از زیباترین بانویه کره بلند ترم واااای
تازه به رین هم خیلی میاد




هاهاها 1سانت از من کوتاهتره چقد خوب (خباثتو داری)
ولی بهش نمیخوره ها
رین چرااا؟

اره نبایدم بخوره اینا بخاطره کفش مدله فیلم و عکسبرداریه وگرنه کوتاهه

بس که خوشگله قده کوتاهش به چشم نمیاد

خیلی وقته اعلام شده باهم قرار میذارن

مگه هنوز ازدواج نکرده این ؟؟؟؟
امضای prince


♥♥♥

شنبه 03 آبان 1393 - 17:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 4 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: niloo-far / hyunmin / yas / raha /
niloo-far آفلاین

Modir
ارسال‌ها : 143
عضویت: 22 /5 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 100
تشکر شده : 277
پاسخ : 7 RE عکسهای کیم ته هی
نقل قول از prince
نقل قول از niloo-far
نقل قول از prince
نقل قول از niloo-far
خیلی خوشگله دوسش دارم
از وقتی فهمیدم قدش 162ئه به خودم امیدوار شدم
فک کن من از زیباترین بانویه کره بلند ترم واااای
تازه به رین هم خیلی میاد



هاهاها 1سانت از من کوتاهتره چقد خوب (خباثتو داری)
ولی بهش نمیخوره ها
رین چرااا؟

اره نبایدم بخوره اینا بخاطره کفش مدله فیلم و عکسبرداریه وگرنه کوتاهه

بس که خوشگله قده کوتاهش به چشم نمیاد

خیلی وقته اعلام شده باهم قرار میذارن

مگه هنوز ازدواج نکرده این ؟؟؟؟

نه ینی من ندیدم خبرش بیاد
امضای niloo-far


بـــه انــجـــمـــن عـــشـــق کـــره ای خـــوش آمـــدیـــد



شنبه 03 آبان 1393 - 18:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از niloo-far به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / yas / raha /
yas آفلاین

عادی
ارسال‌ها : 30
عضویت: 25 /5 /1393
تشکرها : 107
تشکر شده : 69
پاسخ : 8 RE عکسهای کیم ته هی
سرسریال پرنسس من میگفتن با بازیگرمردش رابطه داشته نمیدونم چرا بعدش بهم زدن اگه اون سریال دیده باشی خیلی باهم راحتن تصویر: /weblog/file/forum/smiles/17.gif بازیگر مردش سئونگ هانه لامصب خیلی خوشگل یعنی از تو جیبش میتونه راحت چند تارین بیرون بیاره
دوشنبه 05 آبان 1393 - 09:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 1 کاربر از yas به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: raha /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :