به انجمن عشق کره ای خوش آمدید تمامی تاپیک های این انجمن مربوط به کره میباشد لذا از قرار دادن هرگونه مطلب و عکس غیر مرتبط و توهین به سلایق دیگران خودداری نمایید ((استفاده از مطالب این انجمن فقط با ذکر منبع)) با تشکر
تعداد بازدید 33
نویسنده پیام
prince آفلاین
ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
لی جونگ سوک در فن ساین skin food (تایلند)
لی جونگ سوک قلب بیش از 4000 طـــــــــــرفدارای تایلندی رو در طـــــــــــی فن میتینگ اخیرش که در 31 اکتبر برگزار شد ، تسخیر کرد .
در این برنامه ، لی جونگ سوک در یک بازی ویژه به نام 'Proposal Roulette' شرکت کرد ، که در اون باید لحظـه های رمانتیک سریال هاش رو با یک طـــــــــــرفدار خوش شانس بازی میکرد . این بازیگر با طـــــــــــرفدارای تایلندیش از طـــــــــــریق گوش دادن به حرف هاشون ، دست دادن باهاشون و دیدنشون از نزدیک ، ارتباطـــــــــــ برقرار کرد . بعلاوه انبوه مردم با دیدن کارهای بانمک و آیگو بازیهای لی جونگ سوک در روی صحنه ، حسابی سر شوق اومدن .
بعد از اون ، توسطـــــــــــ برنامه ی سورپرایزی که خود طـــــــــــرفدارا ترتیبشو داده بودن و در اون یه فیلم ویدئویی و توده ای از نامه هاشون رو به لی جونگ سوک هدیه دادن باعث شدن زبان او بند بیاد و اشک در چشماش حلقه بزنه . بعلاوه ی عشق و حمایتی که او از طـــــــــــرفداراش دریافت کرد ، او یک پیام ویدئویی تبریک هم از طـــــــــــرف مجری محبوب تایلندی یعنی Sorrayuth
دریافت کرد .
در اخبار آمده که لی جونگ سوک بخاطـــــــــــر نقشش در سریال "پینوکیو" در کنار پارک شین هه ، عشق و علاقه ی بیشتری هم بدست آورده . در ضمن این سریال قراره همین ماه به نمایش در بیاد .




امضای prince


♥♥♥

چهارشنبه 14 آبان 1393 - 22:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از ایـن مطـلب تشــکر شـده : 4 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: niloo-far / hyunmin / raha / yas /
raha آفلاین

عادی
ارسال‌ها : 29
عضویت: 30 /7 /1393
محل زندگی: شیراز
شناسه یاهو:
تشکرها : 121
تشکر شده : 50
پاسخ : 1 RE لی جونگ سوک در فن ساین skin food (تایلند)
حیف شد خدا کنه سریالش قشنگ باشه فقط چقدر هم موهاش خوشگله
امضای raha


سه شنبه 20 آبان 1393 - 17:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از raha به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / prince / yas /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :