به انجمن عشق کره ای خوش آمدید تمامی تاپیک های این انجمن مربوط به کره میباشد لذا از قرار دادن هرگونه مطلب و عکس غیر مرتبط و توهین به سلایق دیگران خودداری نمایید ((استفاده از مطالب این انجمن فقط با ذکر منبع)) با تشکر
تعداد بازدید 43
نویسنده پیام
prince آفلاین
ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
دلنوشته های من 23(عشق اشتباهی )
عاشقه یکی شدم که نباید میشدم ....

یکی که بالا برم پایین بیام ماله من نمیشه ...

نه این که خدا نخوادا .... نه ...

خودش نمی خواد که بشه ...

عاشقی کسی شدم که شاید باهاش زیره بارون قدم نزدم ...

واسم شعرایه عاشقونه نخونده ...

بهم نگفته تو دنیایه منی ... بدونه تو میمیرم ...

مثله فیلما داد نزده دیوونه من عاشقتم ...

ولی خوب تونست بدونه همه این چیزا عاشقم کنه ...

عاشقه یکی شدم که دیگه باید با رویاش بسازم ...

این بار از سرنوشت گله ندارم ...

تقصیره اون که نیست ...

من اشتباهی عاشق شدم ...

عاشقه کسی شدم ک یادشو با دنیا عوض نمیکنم

عاشق کسی شدم که با اینکه نمیبینمش هر روزبیشتر عاشقش میشم
عاشقه یکی شدم که بد الان دلم هواشو کرده ... ولی حتی اجازه ندارم بهش فکرکنم چه برسه به...

گریزی نیس... میسوزم اما دم نمیزنم...

امضای prince


♥♥♥

جمعه 16 آبان 1393 - 20:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از ایـن مطـلب تشــکر شـده : 3 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hyunmin / raha / yas /
niloo-far آفلاین

Modir
ارسال‌ها : 143
عضویت: 22 /5 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 100
تشکر شده : 277
پاسخ : 1 RE دلنوشته های من 23(عشق اشتباهی )
لی جونگ سوکه خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر به شین هه گفته خوشگل به شین هه گفته اونقد ناز هست که عاشقش بشه

میکشمشششششششششششششش
امضای niloo-far


بـــه انــجـــمـــن عـــشـــق کـــره ای خـــوش آمـــدیـــد



شنبه 17 آبان 1393 - 17:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 3 کاربر از niloo-far به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: prince / raha / yas /
prince آفلاین

ویژه
ارسال‌ها : 177
عضویت: 22 /5 /1393
تشکرها : 199
تشکر شده : 317
پاسخ : 2 RE دلنوشته های من 23(عشق اشتباهی )
نقل قول از niloo-far
لی جونگ سوکه خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر به شین هه گفته خوشگل به شین هه گفته اونقد ناز هست که عاشقش بشه

میکشمشششششششششششششش

دروغ تصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gif
مثل اینکه اینم دلش کتک میخاااااادااااا تصویر: /weblog/file/forum/smiles/28.gif
امضای prince


♥♥♥

یکشنبه 18 آبان 1393 - 19:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 1 کاربر از prince به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: raha /
raha آفلاین

عادی
ارسال‌ها : 29
عضویت: 30 /7 /1393
محل زندگی: شیراز
شناسه یاهو:
تشکرها : 121
تشکر شده : 50
پاسخ : 3 RE دلنوشته های من 23(عشق اشتباهی )
شین های کجاش خوشگله ایشششش
امضای raha


سه شنبه 20 آبان 1393 - 17:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از این مطلب تشکر شده: 2 کاربر از raha به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: prince / yas /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :