به انجمن عشق کره ای خوش آمدید تمامی تاپیک های این انجمن مربوط به کره میباشد لذا از قرار دادن هرگونه مطلب و عکس غیر مرتبط و توهین به سلایق دیگران خودداری نمایید ((استفاده از مطالب این انجمن فقط با ذکر منبع)) با تشکر
تعداد بازدید 71
نویسنده پیام
niloo-far آفلاین
Modir
ارسال‌ها : 143
عضویت: 22 /5 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 100
تشکر شده : 277
معرفی فیلم های کره ای
خون جوشان جوانی

“خون جوشان جوانی”در اوایل دهه 1980 در هئونگسئونگ کره جنوبی اتفاق میافته فیلمی

که عشق زندگی و دوستی دانش آموزان دبیرستانی رو تصویر میکنه ..


ژانر :عاشقانه-مدرسه ای-کمدی
سال ساخت:2014






تعهد


داستان فیلم تعهد درباره پسریه که بعد از خرابکاری پدرش که جاسوس کره شمالیه در یه مأموریت، همراه خواهر مریضش به عنوان مجازات به یه کمپ کار اجباری فرستاده میشن. پسر که اسمش میونگ هون ئه برای نجات خواهرش تعهد میده که برای کره شمالی جاسوسی کنه. میونگ هون به عنوان پناهجو وارد کره جنوبی میشه و تو دبیرستان ثبت نام می کنه. وظیفه اصلی میونگ هون اینه که روزها دانش آموز باشه و شبها جاسوس و قاتل حرفه ای. میونگ هون تو مدرسه به یه دختر که هم اسم خواهرشه نزدیک میشه. همزمان دوت کره جنوبی به میونگ هون شک می کنه و اونو زیر نظر می گیره و کره شمالی می خواد اونو برگردونه.

ژانر : اکشن درام

سال ساخت : 2013






دوستان 2

خلاصه داستان : “سانگ هون ” رو (Kim Woo-Bin) مادرش بزرگ کرده و هیچ خاطره ای از پدرش نداره . سانگ هون کودکی سختی داشت چون دوستای مادرش که اکثرا گنگستر بودن ؛ زندگیش رو احاطه کرده بودن.بالاخره اونم عضوی از گنگسترا شد و به دلیل مبارزه ای که با گروهی دیگه ار گنگسترا داشتن ؛ دستگیر و به زندان هم افتاد. “جون سئوک” (Yu Oh-Seong) که نزدیک به 17 ساله تو زندانه و اواخر دوران محکومیت ش رو به سر میبره ؛ زنی (مادر سانگ هون) به ملاقاتش میاد که از دوستان دوران دبیرستانش بوده.اون از”جون سئوک” می خواد تا هوای پسرش رو که تو همون زندانه داشته باشه و ازش در برابر سایر گنگسترها محافظت کنه.”جون سئوک” ؛ “سانگ هون” رو زیر پر و بالش می گیره و وقتی که “سانگ هون” آزاد میشه اونو به دسته ی گنگستر های خودش که رئیسش هم خود “جون سئوک” بوده می بره و با هم کار می کنند ولی غافل از این که کسی که دستور قتل پدر “سانگ هون” رو داده بود ؛ خود “جون سئوکه” !!

ژانر:اکشن
سال ساخت : 2013

امضای niloo-far


بـــه انــجـــمـــن عـــشـــق کـــره ای خـــوش آمـــدیـــد



جمعه 24 مرداد 1393 - 12:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
از ایـن مطـلب تشــکر شـده : 4 کاربر از niloo-far به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: yas / hyunmin / moobina / arman /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :